Części do samochodów ciężarowych, przyczep i autobusów

TemotTemotSdcm

1992

Rozpoczęcie działalności – otwarcie sklepu z częściami do samochodów ciężarowych produkcji wschodnioeuropejskiej.

1998

Wprowadzenie do oferty części do samochodów, naczep, przyczep i autobusów produkcji zachodniej. Otwarcie oddziału w Jastrzębiu Zdrój.

2004

Zmiana lokalizacji firmy na obecną – 1.500 m2 powierzchni.

2005

Utworzenie działu sprzedaży
hurtowej – realizacja strategii
obsługi klientów.

2007

Rozpoczęcie sprzedaży
internetowej, która w kolejnych
latach przekształciła się w moduł
B2B dla klientów hurtowych
i eksportowych.

2008

Otwarcie oddziału Ostrów Mazowiecka. Decyzja o rozpoczęciu sprzedaży eksportowej – utworzenie działu sprzedaży eksportowej

2009

Uruchomienie oddziału własnego w Katowicach.

2010

Oddanie do użytku dzięki wsparciu Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego nowego obiektu biurowego oraz magazynu o łącznej powierzchni 4.800 m2.. Wdrożenie nowoczesnych metod zarządzania magazynem – kody kreskowe, lokalizacje, skanery.

2011

Decyzja o ekspansji poprzez utworzenie sieci sprzedaży w oparciu o model agencyjny. Otwarcie pierwszych oddziałów Rzeszów i łódź. Wdrożenie CRM.

2012

Dalsza ekspansja – uruchomienie oddziału w Krośnie i biura handlowego we Wrocławiu. Utworzenie działu obsługi klientów kluczowych. Członkostwo w Stowarzyszeniu Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. Przekształcenie fi rmy w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.

2013

Uruchomienie kolejnych oddziałów w Bielsku Białej, Krakowie, Kielcach i Nowym Sączu.

2014

Uruchomienie Magazynu Centralnego w Dąbrowie Górniczej o powierzchni 9.000 m2. Utworzenie spółki córki Martex Logistics, której zadaniem jest zarządzanie Magazynem Centralnym. Dalsza ekspansja na rynku polskim: otwarcie oddziałów Nowy Targ i Wieluń. Włączenie w struktury sprzedaży oddziałów partnerskich – Chełm i Hrubieszów.

2015

Dalszy rozwój sieci sprzedaży – nowe oddziały w Warszawie i Strzelcach Opolskich. Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością – uzyskanie certyfikatu ISO 9001. Zakup nowoczesnego oprogramowania do zarządzania zapasami i automatyzacji zamówień LOGOMATE. Powiększenie powierzchni Magazynu Centralnego do 15.000 m2. Uzyskanie dotacji unijnej na modernizację procesu logistycznego w Magazynie Centralnym – uruchomienie automatycznej linii przenośnikowej. Przystąpienie jako udziałowiec do europejskiego stowarzyszenia TEMOT International.

2016

Otwarcie nowych oddziałów w Błoniu i Dąbrowie Górniczej. Decyzja o zakupie nowego systemu ERP. Uruchomienie automatycznej linii przenośnikowej w Magazynie Centralnym. Wdrożenie programu do optymalizacji zapasu LOGOMATE. Zakup skanera 3D do działu kontroli jakości.

2017

Otwarcie nowych oddziałów w Poznaniu, Jeleniej Górze, Wrocławiu. Zmiana lokalizacji oddziałów w Kielcach i Ostrowi Mazowieckiej. Powiększenie powierzchni Magazynu Centralnego do 18.000 m2. Rozpoczęcie procesu wdrożenia systemu ERP rozbudowa automatycznej linii przenośnikowej w Magazynie Centralnym parametryzacja programu LOGOMATE – uruchomienie obsługi oddziałów. Wyróżnienie Gazelą Biznesu.

Ta strona używa pików cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki oraz zasadami wymienionymi w naszej polityce prywatności.