SimplyLease to usługa umożliwiająca przedsiębiorcom sfinansowanie zakupu wybranego sprzętu z oferty wyposażenia warsztatowego całkowicie online, bez dodatkowych dokumentów.
Pierwszy na rynku 100% leasing online
Ubezpieczenie sprzętu w cenie leasingu
Dla wszystkich – finansowanie dostępne również dla nowych firm od 1. dnia działalności
Wygodne rozwiązanie optymalne ekonomicznie i podatkowo
- Mniej formalności niż w przypadku innych form finansowania
- W leasingu operacyjnym Klient najszybciej ,,wrzuci‘’ zakupy w koszty firmy
- Każda rata leasingu stanowi w całości koszt uzyskania przychodu
- Dodatkowo, od każdej raty można również odpisać całość podatku VAT
Szybki i wygodny proces
- Proces dopasowany do potrzeb firm
- Krótki i intuicyjny wniosek niezależnie od formy prawnej
- Minimum formalności – potrzebne są tylko dane z dowodu osobistego
- Krótka i transparentna umowa
- Podpisanie umowy papierowo, podpisem elektronicznym lub poprzez bankowość internetową
Korzystne warunki finansowania
- Możliwość rozłożenia zakupu na wygodne raty
- Ubezpieczenie sprzętu od najważniejszych ryzyk wliczone w ratę
- Finansowanie od 1 000 do 220 000 zł netto
- Elastyczne okresy finansowania
- Wpłata własna od 0 zł
- Dostępne również dla nowych firm od 1. dnia działalności
FAQ
- Czym jest SimplyLease ?
SimplyLease to innowacyjne rozwiązanie finansowe umożliwiające sfinansowanie wybranego produktu całkowicie online, nawet w 5 minut, bez dodatkowych dokumentów.
- Kto zapewnia finansowanie ?
Finansowane jest zapewnione przez firmę Siemens Finance Sp. z o. o. Umowa leasingu jest zawierana pomiędzy klientem a leasingodawcą. Siemens Finance koordynuje również proces obsługi klienta po uruchomieniu umowy.
Siemens Finance Sp. z o.o. to spółka finansowa z grupy Siemens z 25-letnim doświadczeniem na polskim rynku specjalizująca się w finansowaniu maszyn i urządzeń dla branży przemysłowej, warsztatowej, medycznej oraz sprzętu IT i Office.
Dzięki unikalnym rozwiązaniom finansowym Siemens Finance wspiera inwestycje swoich klientów ułatwiając im dostosowywanie się do ciągłych zmian.
- Jakie dokumenty Klienta musi przedstawić, aby uzyskać finansowanie ?
Aby uzyskać finansowanie wystarczy, że klient uzupełni wniosek online, który jest w formie oświadczenia.
Do złożenia wniosku potrzebuje jedynie dokument tożsamości. Nie wymagamy przedstawiania dodatkowych dokumentów, np. dokumentów dochodowych.
- Jak Klient może złożyć wniosek o finansowanie ?
Wniosek Klient może uzupełnić w pełni online – wystarczy, że poprosi dedykowanego pracownika Dostawcy o przygotowanie oferty, którą otrzyma na adres mailowy, wraz z linkiem do uzupełnienia wniosku.
- Na jaki okres Klient może uzyskać finansowanie ?
Umowę leasingu Klient może zawrzeć na okres od 24 do 60 miesięcy. Możliwy okres uzależniony jest od amortyzacji finansowanego produktu.
- Czy wymagany jest wkład własny ?
Nie, wkład własny nie jest wymagany. Jeśli jednak Klient chce dokonać wpłaty własnej, która pomniejszy kwotę finansowania, może ją dokonać w kwocie do 45% wartości zamówienia.
- Czy wykup końcowy jest obowiązkowy ?
Tak, wykup końcowy jest obowiązkowy. Wysokość wykupu końcowego uzależniona jest od długości finansowania.
- Jak Klienta może podpisać umowę ?
Umowę Klient może podpisać na trzy sposoby:
Papierowo – umowę Klient może podpisać bezpośrednio z dedykowanym pracownikiem Dostawcy podczas realizacji zamówienia. Umowa składa się z dwóch stron, a finansowany produkt Klient może odebrać niezwłocznie po jej podpisaniu.
Elektronicznie – płatność za zakupy Klienta i proces wysyłki towaru realizowane są niezwłocznie. Dzięki temu rozwiązaniu Klient nie musi czekać na papierową wersję umowy przywiezioną przez kuriera. Zdalne podpisanie umowy leasingu wymaga użycia podpisu kwalifikowanego, który Klient uzyska on-line podczas rozmowy wideo z konsultantem, może również skorzystać usługi mSzafir, lub z jednorazowego certyfikatu, który może uzyskać w swojej bankowości internetowej.
Z kurierem – do wydania decyzji kredytowej, niezbędna będzie weryfikacja tożsamości Klienta poprzez zalogowanie do systemu bankowego lub szybki przelew 1 zł (pay-by-link). Umowę Klient otrzyma od kuriera w ciągu 1-2 dni roboczych. Po uzyskaniu podpisu Klienta na umowie, zamówienie zostanie niezwłocznie zrealizowane.
- Czym jest kwalifikowany podpis elektroniczny ?
Kwalifikowany podpis elektroniczny dostarczany jest przez firmę Autenti by InfoCert. To elektroniczny podpis ważny na równi z podpisem własnoręcznym, który spełnia wszystkie wymogi prawne. To pierwszy na polskim rynku leasingowym sposób na błyskawiczne i w pełni zdalne zawarcie umowy. Podpisanie umowy nie stanowi dodatkowego kosztu, a sam podpis elektroniczny ważny jest przez 30 dni.
- Czy podpis kwalifikowany jest bezpieczny ?
Dokumenty i umowy podpisywane przez Autenti są prawnie wiążące na terenie całej Unii Europejskiej. Podpis elektroniczny Autenti by InfoCert spełnia wymogi określone w Kodeksie Cywilnym oraz w rozporządzeniu eIDAS.
Autenti pełni skutecznie rolę zaufanej strony trzeciej i zapewnia wartość dowodową – dokumenty podpisywane przez platformę Autenti spełniają wymogi dotyczące trwałego nośnika oraz mogą być przedstawiane jako dowody w sprawach sądowych.
- Czy przedmiot jest ubezpieczony ?
Tak, ubezpieczenie chroni zakupione przedmioty przed stratą finansową wynikającą ze zniszczenia/utraty urządzenia
na skutek upadku, zalania, przepięcie czy kradzieży.
Szczegółowy zakres ochrony wraz z obowiązującym OWU Klient może uzyskać bezpośrednio od leasingodawcy.
- Kiedy i jak Klient otrzyma pierwszą fakturę ?
Jeśli Klient dokona wpłaty własnej, faktura zostanie wysłana następnego dnia roboczego na wskazany przez Klienta we wniosku adres mailowy. Natomiast pierwszą fakturę za ratę leasingową Klient otrzyma mailowo 11 dnia miesiąca, następującego po miesiącu zapłacenia przez Siemens Finance za zamówienie. Wszystkie faktury wynikające z umowy leasingu będą dostępne w formie elektronicznej na portalu obsługi klienta eplatforma.siemens.pl, do którego Klienta otrzyma dostęp w momencie aktywacji umowy leasingowej.
Sprawdź ofertę wyposażenia warsztatowego